موضوع از آنجایی شروع شد که برخی از گوشیهای سامسونگ به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برخوردند. مشتریان ما با مراجعه به گارانتی مایکروتل، متوجه شدند که تاریخ این گارانتیها گذشته است. این در حالی است که گوشی به تازگی خریداری شده است.

موضوع از آنجایی شروع شد که برخی از گوشیهای سامسونگ به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برخوردند. مشتریان ما با مراجعه به گارانتی مایکروتل، متوجه شدند که تاریخ این گارانتیها گذشته است. این در حالی است که گوشی به تازگی خریداری شده است.

این مشکل، به صورت گستردهای وجود دارد و بسیاری از کارتهای گارانتی تعویض مایکروتل، تاریخ گذشته اند. البته مایکروتل راههایی برای رفع این مشکل پیشنهاد میکند. مثلا کاربران با مراجعه به سایت مایکروتل و ثبت نام در باشگاه مشتریان، دیگر مشکلی از این دست نخواهند داشت اما ممکن است کاربران از این موضوع اطلاعی نداشته باشند و با مشکلاتی روبرو شوند.
امیدواریم این مشکل به زودی حل شود و البته به همه شما که گوشیهای سامسونگ را از مایکروتل خریداری میکنید، توصیه میکنیم حتما به این موضوع توجه کنید. در روزهای آینده، درباره سایر مشکلات گوشیها و نمایندگیها اطلاعرسانی خواهیم کرد.